یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

لیلة الرغائب

 

 

                  سه ده سال عمری است که در سجاده ی زندگی به نماز عشق ایستاده ام ؛ با نگاهی بی تاب 

 

             دانه های زمان  را به تسبیح انتظار می کشم و نام تورا بر زبان می رانم که زیباترین ذکر عاشقی

 

             است ای معشوق عالم!

 

                          ای خرّم از فروغ رُخت لاله زار عمر           بازآ که ریخت بی گُل رویت بهار عمر

 

                          از دیده گر سرشک  چو باران چکد رواست     کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر

                          ...

 

                          این یک دو دَم که مهلت دیدار ممکن است          دریاب کار ما که نه پیداست کار عمر

 

                          بی عمر زنده ام من و این بس عجب مدار           روز فراق را که نهد در شمار عمر؟

 

                   در لیلة الرغائبی که از پای تپه ی سی بالا می روم ، وضوی اشک می گیرم و دست برکوبه ی

 

              درگاه معبود می کوبم تا تو را از او خواهم! شش دو رکعت دوگانه ی سپاس تقدیم آستانش می کنم و

 

              در  سجدگان طلب ، درد هجر تورا می سرایم!

 

                   داد بر می آورم : ای برآرنده ی امید امید داران ! ای کریم بی مانند دوجهان ! تشنه ی یک جرعه

 

               دیدار اویم   ، با جرعه ای عطشم کم کن ! خدایا ! عمرم را به من باز گردان که بی عمر زیستن بسی

 

               تلخ و دشوار است !

 

                   مهربانا ! جانمان به کالبدمان بازده که بی او سخت تنهاییم ! ببین امروزمان را ! بنگر فلسطین و

  

               لبنان و  تکرار احزاب را که این بار دست کفر از از آستین صهیون برآمده است  تا روح پایمردی را

 

               از مسلمانان  سلب کند !

 

                   نگاه کن فرزندان علی (ع) را ، شاهد باش تنهایی حسن را ! ببین  که سلاله ی علی (ع) چه سان

 

               به مثل  نیای خویشتن پای پیاده به رزم غاصب تا دندان مسلح رفته است !

 

                   چه بد مردمی اند و نامسلمان مردم ، دولتمردانی که در ازای درهم و دینار یا از بیم برهم خوردن

 

                قرار ،  حسن را تنها گذاشتند ! بدتر از آنها ، آن خیانت پیشگان پستی اند که با فتوای کژ خویش

 

                بر تنهایی اش می افزایند و می خواهند جاروب کش معبر صهیون باشند !

 

                    خدایا ! پور علی (ع) را تنهایش مگذار ، پیروزش کن و پیروزیش را دیباچه ی  فجر صادق

            

              گردان !   ابرها را از آسمان حضور محو کن و خورشید را آشکار ، تا ظلمت  سرافکنده گردد و

 

              نور سربلند !

                                     

 

نظرات 73 + ارسال نظر
میترا جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ق.ظ http://baharestaan.parsiblog.com

سلام.داشتم سری به وبلاگ کامپیوتری خودم می زدم که در صفحه اول نام شما را دیدم.پیش خودم گفتم چه خوب شد که نامهای آشنای پارسی بلاگ را در اینجا هم می توان دید...متن زیبائی بود.استفاده کردم .برایتان توفیق روز افزون خواستارم.التماس دعا

خاله نسرین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ http://nasrin161.blogsky.com/

لینک خاطرات همسر ی یک روحانی اشتباه است

shahed جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ق.ظ http://shehedehozoor.persianblog.com

سلام دوست من
ممنون از اینکه به ما سر زدی.
در عشق حقیقی سه چیز همزمان اتفاق می افتد.
دوست داری بدونی اونا چیه؟

ساحل جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.sahel-oftadeh.blogsky.com

همچو خورشید تا به کی تنها
همچو مهتاب تا به کی شبگرد
ای همایون همای پرده نشین
جان زهرا به آشیان برگرد

سلام
ببخشید من شاعر نیستم که بتونم متن خودتونو برگردونم. ولی شعرهایی می نویسم که با متن شما مرتبط باشه. تا مطمئین شین که برای متنتون ارزش قائل بودم و اونو خوندم.
موفق باشین

زهرا قدیانی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:25 ب.ظ http://2nyaye3khahar.blogfa.com

سلام
عالی نوشته بودبد
ممنون که سر زدید اما انگار متنو کامل نخوندین و سوء تفاهم ایجاد شده در ضمن من برادر ندارم گفته بودم که ما سه تا خواهریم !!!!

زهرا قدیانی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://2nyaye3khahar.blogfa.com

شما اولین نفری هستید که تو دام نوشته ام گیر کردید
بعضی ها که منو بیشتر میشناختن حتی تو سطر های اول متوجه شده بودن منظورم چیه

امین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ب.ظ http://40hadith.blogfa.com

سلام اولین بار است که در یکی از وبلاگ های بلاگ اسکای نظر می دم و با رویت وبلاگ شما بسیار خرسند شدم چون واقعا وبلاگ قشنگی است و شایسته یک هم چنین طلبه ای.
من هم وبلاگ مذهبی دارم و مطالب حدیثی و مقایسه حدیث و آیات با رفتار بشر را انجام میدهم .
اگر با تبادل لینک موافقید پیام بگذارید تا وبلاگ شما اولین وبلاگ بلاگ اسکای باشد که بهش لینک می دم.
موفق باشید

الهی جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ب.ظ http://javabieha.blogfa.com

تائب جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ب.ظ http://www.s-nasrollah.blogfa.com/

سلام
هر چی دوست داشتی عکس بردار
من شما رو لینک کردم اگر خواستی وبلاگ جوابیه ها رو لینک کن
تائب = الهی
ممنون که آمدی در هر دو وبلاگ
ارادت

امین جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ http://40hadith.blogfa.com

سلام ممنون از محبتتون من هم به شما لینک دادم.
یک خواهش: اگر دوست دارید:‌ لینک مرا اصلاح کنید : یا بنویسید : ۴۰ حدیث و یا حدیث برای قرن ۲۱ ممنون

هویا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ http://http://cinemaemotefakker.persianblog.com/

سلام
حلول ماه رجب و اعیادشو تبریک میگم .اگه عبادتی ُ اعتکافی هست که انشا الله هست ما رو هم دعا کنین ممنون.

یادمون باشه که:
«او سمیع است »
ممنون که سر زدیدو نظر دادید.منتظر نظراتتون هستم.

نرگس شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ http://narjes65.blogfa.com/


اسلام علیک یا ولی الصالحین السلام علیک یا ابوالحسن علی النقی الهادی
سلام ویژه برنامه امام هادی(ع) دروبلاگ یا مهدی (عج) بروز شد منتظر حضور مبارکتان هستم

کمالی شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:09 ق.ظ http://k786parsi blog.com

این الرجبیون
باسلام وصلوات برمحمد وآل پاکش
فرارسیدن شهادت امام هادی (ع)وحلول ماه مبارک رجب را به همه رجبیون تبریک عرض می نمایم
واز همه دوستان التماس دعایی مخصوص دارم
ودراین روزبزرگ شهادت امام همنوا می شویم با وطلبه امروزی وبرای پیروزی حزب الله لبنان دعا میکنیم
راستی آیا به این اندیشیده اید که امروز تمام کفر درمقابل تمام اسلام ناب محمدی (ص) ایستاده است .
همانطور که دررویاروی علی (ع) با عمروبن عبدود پیامبر فرمود تمام کفر درمقابل تمام اسلام قرارگرفته
امروز فرزندان علی درمقابل فرزندان عمروبن عبدود قرارگرفته است.پس بیاییم با دعا های خود این حداقلی که درتوان ماست به یاری حزب الله بشتابیم

ساحل شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ

خوش به حالتون!

منتظر یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ق.ظ http://rehaneh-nabi.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
خسته نباشین
ببخشین دیر سر زدم
درسته منم خجالت میکشم که نمیتونم کاری بکنم
البته دارم شروع میکنم توی وبلاگم بنویسم هر چی میتونم میدونم کمه اما خب از هیچی بهتره

ضمنا شب آرزوهاتون چطور گذشت برای ما دعا کردین یا نه ؟
دعای طلبه امام زمان مطمئنا گیرایی داره
کاش برامون دعا کرده باشین
خیلی محتاج دعاتونم
برامن دعا کنین حضرت زهرا دستم رو بگیرن دعا کنین مادرم یه نگاه کوچیک بهم بکنه
توی این ماه برای خودتون تنها دعا نکنین ما رو هم در یابین به خصوص من که توی گناه غرق شدم
کاش منم بتونم درک کنم ماه رجب رو
التماس دعا
من به روزم سر بزنین خیلی خوشحال میشم
یا حق

منتظر... یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.sahleh313.blogfa.com

سلام
ان الله مع الصابرین
اگه سری (راه وصال) رو دنبال کنید حتما به جواب این سوال خواهید رسید
ممنون از توجه و دقت شما.
اجرکم عندا...

مارمولک..........!!!!!!!!!!!!!!!!! دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://case.blogfa.com

سلام

از این وبلاگ تون و از سعی و تلاشتون خیلی ممنون. سپاسمندی فراوانی نثارتان باد که امروزی هستین.

1- از اینکه نام تان را نمی نگارید، این برداشت وجود دارد که مسئولیت نوشته های خویش را نمی خواهید به دوش بگیرید و گرنه معنایی ندارد که نام تان را ننویسید.
۲- چرا ایران وارد مبارزه و جنگ نمی شود و صرفا به حمایت معنوی پرداخته است؟
اینکه اعراب به حمایت یک حزب عربی و شیعی نمی بر آیند چه معنایی می تواند داشته باشد؟

رابطه ی سیاست و دیانت تامل جدی ای می طلبد که بازخوانی و نگرش مدققانه ای به شعارهای اسلامی و جهانی حکومت دینی ایران لزوم حیاتی دارد.


در سیاست حرف اول و آخر را منافع ملی ( چوکات مرزهای جغرافیایی برساخته ی استعمار ) می زند.
افغانستان قربانی همین شد که کشورهای اسلامی برای حفظ منافع ملی شان، افغانستان را به سنگر مبارزه با کمونیسم تبدیل فرمودند و در روزگار سختی ها کلی توهین و تحقیر بالای مردم ما روا داشتند و می دارند و حتا برخی هاشان امروز هم نمی خواهند مردم راحت باشند.

یک طلبه ی امروزی باید پاسخگوی رفتار ایرانی ها نسبت به مردم مهاجر افغانی باشد. مثلا قتل و کشتار مهاجرین اردوگاه سفید سنگ؟

می خواهم یک تعامل منتقدانه و برادرانه با شما داشته باشم و می خواهم به برخی سوالت من پاسخ دهید که اگر موافق هستید و حال و حوصله ی این را دارید به من خبر دهید.

موفق و نیک فرجام باشید.

خاوری دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام
ای طلبه ی امروزی! مسمانی و برادری را از کارگرهای افغانی بپرس که بارها رد مرز شده اند و از دختران و زنانی بپرس که اخراج شده اند بدون داشتن سرپناه توسط یک حکومت دینی.
همدردی را روز هایی بخوان که سیاست یک روز افغانی را مظلوم و .... می شمارد ( وقتی آمریکا به مردم افغان کمک می کند تا از شر طالبان رها شوند ) و در روزهای دیگر همین ملت است که جنایتکار و قاتل و مجرم و هزار عنوان های خصمانه ی دیگر معرفی می شود.
و ..........

امیر دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ http://setaredaryaei.blogfa.com

سلام
وبلاگتو خوندم اگه این عکس خودته که خیلی افتضاحه شبیه مفقود الاثرا میمونه !یه ذره سعی کن کار خوب کنی شبیهه
شهدا بشی !
داداش جون من از جونورای مقیم وبلاگ ستاره دریایی هستم
شما هم اگه بخوای میتونم یه اقامت برات ردیف کنم
نماز شب خوندی ۴۰ نفرت تکمیل نشد اسمم امیر ه دعا کن
یا علی مدد

اشک ها و لبخندها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:12 ق.ظ http://marysheet.mihanblog.com

دوست عزیز سلام
مطلبتان را به همراه کلیه ی نظرات داده شده برای آن یک به یک و قدم به قدم خواندم تا ببینم اوضاع از چه قراریست و آنچه که مورد توجه ام قرار گرفت نقطه نظرات جناب آقای خاوری -مارمولک- بود و مابقی برایم جذابیت خاصی نداشتند چرا که حرفهایشان حرفهایی روزمره و تکراری بود.
اولا من نیز همچون شما ظهور آقا را از خداوند منان خواستارم و در ثانی من فکر می کنم آنچه که در جنگ لبنان و اسرائیل ارجحیت دارد برقراری آتش بس و صلحی پایدار و فوری در منطقه است نه جنگ افروزی و سلاخی و کشت و کشتار و آنچه که دولت ایران در سیاستهای خود دنبال می کند همین مورد است و آنچه که محرز است ایران فعلا قصد تنش زدایی دارد نه تنش زایی اما اعراب، من فکر می کنم آنها رفتاری منفعلانه را در پیش گرفته اند و بیشتر از آنکه به حق بیاندیشند به مصلحتهای خود و ممالکشان می اندیشند و این نیز کاملا مبرهن است..
نمی دانم تا چه حد به سقم گفته هایم اعتقاد دارید ولی این نتیجه ای است که از اخبار گوناگون ایران و جهان گرفته ام.
سخن زیاد است اما برای آنکه بیش از این مزاحمتان نشوم سخن را کوتاه می کنم.
تا درودی دیگر بدرود

اشک ها و لبخندها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:19 ق.ظ http://marysheet.mihanblog.com

سلام دوباره
راستی مرا هم در شب آرزوها یاد و دعا کردید؟؟؟...
به امید دیدار

اشک ها و لبخندها سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:28 ق.ظ http://marysheet.mihanblog.com

دوست عزیز سلام
با پوزش فراوان از مزاحمت دوباره ام باید بگویم در بخش لینک های روزانه لینک شرکت در نظر سنجی سی.ان.ان درباره ی اسرائیل و لبنان به علت اینکه یک اسلش در کنار اچ.تی.تی.پی زیاد گذاشته اید باز نمی شود.
خدانگهدار

ساحل سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:38 ب.ظ http://www.sahel-oftadeh.blogsky.com

خدایا از باران رحمتت کویر سینه ام را سیراب کن.
ببار تا در زلال عشق وجود آلوده از گناهم را بشویم.
ببار تا راکد نمانم.
ببار تا چشمه وجودمان جاری شود و ترنم جانبخش مهر و عشق صفا و دوستی فضا را پر سازد.
ببار تا به گل ننشینیم .
ببار تا برکه وجودم مرداب یاس و کفر نگردم.

طلبه ی امروزی سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:19 ب.ظ http://talabeh.blogsky.com

سلام
تشکر می کنم از همه ی اون عزیزانی که میاند و با اومدنشون خوشحالمون میکنند...
فقط خواستم در جواب به سوال اون بازدیدکننده ی محترم بگم که امروز ایران خودش درگیر مسئله ی پرونده ی هسته ایه و کوچکترین اقدام و پشتیبانی عملی و آشکار می تونه دستاویزی بشه برای شیطان بزرگ که در چهارسوی مرزهای ایران درکمین نشسته...بنابراین عدم ورود ایران به میدان نظامی امروز به نفع اسلام و مسلمون هاست .امروز ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران تکیه گاه و نقطه ی امید مظلومان و محرومان و مسلمانانه.
به همین دلیل باید صرف نظر از نتیجه های آنی و زودگذر به
پیامدهای بلندمدت اقدامات سیاسی خودش توجه کنه...
من خودم به طور شخصی فکر می کنم دولت در مقطع کنونی بهترین تصمیم و بهترین سیاست رو دربرابر حوادث اخیر گرفته و بیش ازاون به صلاح هیچ یک از مسلمون ها نباشه...
در ضمن با پاسخی هم که اشکها و لبخندها نوشتند موافقم و این صحبت های من تکمیل کننده ی اونهاست...
در مورد مجهول بودن نام و نشان خودم هم باید بگم که این گریز از مسولیت نیست بلکه یک نوع مسولیت پذیری مضاعفه...جایگزینی عنوان طلبه به جای نام و شهرت بیانگر قوت و شدت نویسنده ی وب به این مسولیت خودشه...
گذشته ی از همه ی این مسائل در پست های پیشین مفصل دراین باره گفتم و نوشتم....

سید کاظم سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.kazem-62.blogfa.com

با سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات.متن زیبا و پر محتوایی نگاشته اید.التماس دعا

شهاب الدین سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ب.ظ http://shahab29inch.persianblog.com

عزیز دل برادر؟ در رابطه با ژست قبلتون من توی یاهو سرچ کردم....ولی اون چیزی رو که شما گفتید رو پیدا نکردم...در ضمن خیلی خوشحال می شم به روز کردید خبرم کنید...
یا علی

شهاب سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:01 ب.ظ http://shahab29inch.persianblog.com

ژست->پست

نرگس سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:23 ب.ظ http://narjes65.blogfa.com/

سلام شما همیشه لطف دارید
بله پیشنهاد خوبی چکیده ی مطلب رو می زارم
باز هم ممنون از لطف شما خدا خیرتون بده ان شا الله
با اجازه من می خوام لینکتون کنم منتهی مراتب
قسمت پیوند ها پر شده من تو قسمت روزانه لینک می کنم
البته اگه اجازه بدید
یا علی

ریما چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ق.ظ http://zehnblog.persianblog.com

سلام
به امید پیروزی حق علیه باطل.
راستی مطلبم رو به روز کردم.
اگه یه سری بزنی خوشحال می شم.
منتظرت هستم.

ساحل چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ق.ظ

سلام
ما دعاگوی همه دوستان بودیم...
چهل روز به میلادش باقیست. بیایید با خواندن هر روز دعای عهد جزو یارانش باشیم.
به امید آن روز نامعلوم
التماس دعا

طلبه استشهادی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ق.ظ http://talabeh.mihanblog.com

وبلاگ ما پس از یک سال آپدیت شد حتما سر بزنید !
یا علی!
http://talabeh.mihanblog.com

انتی حزب الله چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ

اندکی صبر سحر نزدیک است
به امید خداوند به زودی باب شهادت در ایران باز می شود و امثال شماها فرصت اینرا پیدا میکنید که به جهنم واصل شوید و تومار رژیم ظالم شما هم بسته و به تاریخ پیش دوستانش طالبان خواهد رفت
برای جهنم فکر بمب هسته ای باشید که در انجا از حمله دشمنانتان جلوگیری کنید

انتی حزب الله چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ

راستی یادم رفت
به جای اسم یک طلبه نسل نو بهتر اسم اخوندک را برای خودت انتخاب کنی که استعاره از یک نوع حشره است
و اونوقت بیشتر به واقعیت شما ها حشرات نزدیک است

انتی حزب الله چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:08 ب.ظ

اندکی صبر سحر نزدیک است
به امید خداوند به زودی باب شهادت در ایران باز می شود و امثال شماها فرصت اینرا پیدا میکنید که به جهنم واصل شوید و تومار رژیم ظالم شما هم بسته و به تاریخ پیش دوستانش طالبان خواهد رفت
برای جهنم فکر بمب هسته ای باشید که در انجا از حمله دشمنانتان جلوگیری کنید

اکبر رشیدی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:58 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

اعتکاف، در حقیقت، در خانه ولایت وقوف پیدا کردن و در خانه دل و نهانخانه غیب با حقیقت سخن گفتن است و از غیر لب فرو بستن و مراقبت و مقام عندیت را حفظ کردن و به مقام شهود و شهید رسیدن است که همانا همان رو کردن به حق مطلق و پشت نمودن از خلق است که در تکبیره الاحرام اعتکاف، احرام بستن و با تلبیه گفتن از غیر بریدن است.
به امید پیروزی خون بر شمشیر
یا علی
لایق دونستین به ما هم سری .....

طلبه ی امروزی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:47 ب.ظ http://student.parsiblog.com

سلام دوباره.
این بار اومدم تا یه نیم پاسخی به لطف آنتی حزب الله بدم...
اولا که ممنون از لطفتون...
ثانیاچرا یه آدرس وبی یا حداقل ایمیلی از خودتون ندادین تا باهم بیشتر صحبت کنیم؟
ثالثاچرا نوشته تون گرفتار پارادوکسه؟
اگه شما معتقد به خدایی و شهادت پس اون تعبیر بعدیت چیه؟
بعدشم : خاطرت جمع جمع باشه فعلا از این خبرا نیست و هیچ کدوم از اجنبی ها نمی تونند نگاه چپ به این سرزمین و این نظام و این مردم داشته باشند چه برسه به اینکه بخواند بیاند و خودشونو به کشتن بدند....
بمب هسته ای هم تخیل اوناییه که از این مردم و این مملکت می ترسند وگرنه بمب هسته ای درکارنیست اونچه مادرپی اونیم انرژی هسته ای صلح آمیزه...
برای جلوگیری از حمله ی دشمنانمون هم نیازی به بمب هسته ای نداریم...ایمان و اعتقادراسخمون به خدا همراه با اتحاد و یکپارچگی ملتمون بهترین و موثرترین سلاحمونه که حتی از بمب هسته ای هم برای دشمن خطرناکتره...
جهنم رو هم تاحالاندیم که بگم چه جوریه ولی ظاهرا دوستان شما دیدن و براتون خبر آوردند که میشه در اونجا بمب هسته ای ساخت..
البته عذر می خوام قصد توهین نداشتم فقط برای تنوع ذائقه گفتم...
در رابطه ی با اسم پیشنهادیتون هم باید بگم که سلیقه ها فرق می کنه ولی من این اسمو که انتخاب کردم بیشتر می پسندم حالا شما هرچی که می خواین بگین.هرجور راحتین برای ما مشکلی نداره! با عوض کردن یک عنوان کارایی و ویژگیهای معنون عوض نمیشه....
ولی فکر نمی کنی توهین و پرخاشگری کار آدمای بی منطق و جاهله؟
پس به جای این کارها حرف دلتو بزن و بگو چرا و به چه دلیل اینقده از دست من و امثال من ناراحتی تا باهم مردو مردونه بشینیم و حرف بزنیم....

خاوری چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:05 ب.ظ

سلام

خدمت محترم طلبه امروزی و خدمت محترم اشک ها و لبخندها:
ممنون از اینکه ژاسخی نوشتید و خبر دادید.

در اینکه ایران قصد تنش زدایی دارد این ظاهر قضیه است و در دنیای سیاست ظواهر امور هیچ حجیتی ندارند.

اعراب کار عجیبی نمی کنند. درست همان کاری را می کنند که ایران خود می کند یعنی در پی منافع ملی خویش هستند. اعراب اینقدر فهم و شعور دارند که خودشان صلاح خویش را دریابند و این غرور و خودفریبی ایرانی است که برای دیگران حق و مصلحت تعیین می کنندو به طور ضمنی فهم و درک دیگران را زیر سوال می برند یعنی نوعی توهین تیره و پنهانی.

در جنگ های داخلی افغانستان موارد زیادی داشته ایم که دولت ایران به هر دو طرف در گیر شیعی و سنی افغانی اسلحه داده اند. معنا ندارد به دو طرف درگیر کمک نظامی کنند. ( جز حفظ منافع ملی ایران. ناامنی و بی ثباتی در افغانستان بهترین موقعیت را برای عبور خط لوله ی گاز آسیای میانه پدید می آورد و ایجاد سایر موقعیت های ژئوپولیتیکی و ... در نوشته های خودشان هم بعضا آمده است.)

احمدشاه مسعود شخصی بود که دست اش به خون بسیاری از شیعیان افغانستان آلوده است ولی در عین حال دولت شیعی ایران همیشه از این عنصر مرتجع و متحجر دفاع نموده است در تقابل با شیعه های افغانی.

قتل عام اهالی یک روستا در هرات که از حزب شیعی در برابر اسماعیل خان ( مهره ی ایرانی و از نژاد تاجیک ) دفاع می کردند توسط رژیم اسلامی ایران توجیهی ندارد.

قتل عام اردوگاه سفیدسنگ دست کمی از هلوکاست فاشیست های آلمانی ( آریایی های مغرب زمین ) ندارد.

و موارد متعددی دیگری هم هست که این گفته ( قصد ایران تنش زدایی است نه تنش زایی) را زیر سوال می برد لااقل در سرزمین سوخته ی افغانستان!!!

باید مقداری چشم ها را زیر آب دیده های اطفال و زنان و کودکان افغانی شست تا فهمید که دنیای سیاست با گفته های آرمانی دینی و شیعی دولت اسلامی ایران فاصله ی بسیار دارد جوری که شک و تردیدهای منطقی در بنیادهای این تفکر مذهبی برمی انگیزد.

اگر کتاب بوی کافور نوشته حیدری گیرتان آمد بخوانید. یا کتاب خاطرات سفید سنگ اش را.

گپ بسیار است اما جای تاسف این است که پاسخ ندادید ( اینجا = نپذیرفتن ) که قبول می کنید با هم گپی نقادانه داشته باشیم لذا از بحث های دیگر صرف نظر نموده و شما را به امان خدا می سپارم.

مریم پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://massih58mo.blogfa.com

الهی و ربی من لی غیرک
سلام علیکم خدا قوت.
ممنون ومتشکرم از حضور سبزتون .اجرکم عندالله .
ما را نیز از دعای خیرتان فراموش نکنید.در پناه حق موفق وموید باشید .باز هم به ما سری بزنید.یا زینب

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:20 ب.ظ

آنتی حزب الله جان چرا زور میزنی ؟ یه بار گفتی فهمیدیم عزیزم!

ساحل پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
ببخشید اقاطلبه من با انتی حزب الله کار دارم.
واقعا چقدر این اقا طلبه سعه صدر دارن. اگه من جای ایشون بودم...
متاسفانه هر چی این روحانی های بزرگوار بیشتر با شماها مدارا می کنن شما ... میشین.
در مورد اسم این برادر بزرگوار باید بگم ایشون از تواضع زیادشونه که میگن طلبه و الا روحانی بزرگواری هستن.
ما نسل حسین بن علی هستیم. ما هنوز بعد از هزار و چهارصد سال برای سید الشهدا عزاداری می کنیم. ما نیازی به بمب اتمی نداریم. بمب اتمی ما ایمان ماست.
ما گوش به فرمان سید علی رهبر محبوبمان هستیم.
شما هم اگه مردین از خودتون ادرسی بذارین.

خاوری پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام خدمت سرور گرامی طلبه امروزی!
ناراحت نشدم. از کجای متن من ناراحتی فهمیده می شود؟ فقط گفتم که بیشتر نمی نویسم و وارد بحث نمی شوم چون شما نپذیرفتید. همین. این ناراحتی نیست.

موفق باشید

نرگس پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ب.ظ http://narjes65.blogfa.com

سلام خیلی خیلی ممنونم
شما لطف کردید لینک کردید میدونید با صحبت های قبلی شما تصمیم گرفته بودم که یک سرو سامانی به وبلاگ بدهم و یخوره با نظم ترش کنم . ولی متاسفانه با کارهای ریخته رو ی سرم نتوانستم بهتر کار کنم چون بنده دانشجو هستم و
الان هم که بحث مقاومت داغ است من انجام وظیفه میکنم و
می دانم که برای وبلاگ کم می زار م و با اعتماد به نفسی که شما به آدم میدهید تصمیم دارم بعد سبک شدم کارم بتوانم بهتر کار کنم

نرگس پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ http://narjes65.blogfa.com/

و در مورد لطفی که شما به ما دارید بی اندازه ممنونم و
خوشحالم که شما به ما اهمیت میدهید پدر و برادرم نیز طلبه هستند و لی خوب شما برا وبلاگ بیشتر وقت می گزارید و من از خداوند می خواهم که به شما خیر بدهد و توفیق روز افزون . خواهش میکنم ادامه بدهید من اگر بتوانم وبلاگ را بهتر و بهتر کنم مدیون محبت شما هستم
یا علی

ساحل پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:04 ب.ظ

کجا میروی ای مسافر درنگی
ببر با خودت نیمه دیگرت را
سلام
با مسافر... به روز شدم. قلم رنجه بفرمایین خوشحال میشم.
ممنون

جیلیز ... جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:07 ق.ظ http://JiLiZ.Blogfa.Com

و من یت الله یجعل له مخرجا و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله و هو حسبه ...
نمی دانم می شود مسلمان بود و این آیات رو نادیده گرفت؟
شرم دارم از کسانی شما را به باد تمسخر گرفتند ..
التماس دعا ..
.......
...
.
§§§§§§§§§§§§
§§§§طوبا§§§§§
§§§§§§§§§§§§
.
..
...
......

به سوی نور جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:46 ق.ظ http://elannoor.blogfa.com

عکسهایی بسیار دل خراش از کودکان لبنانی در وبلاگ به سوی نور

محمدعلی(ایران اسلام) جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:21 ق.ظ http://iranislam.parsiblog.com/

سلام بر طلبه امروز
آقا دیگه به ما سر نمیزنید.
مطلب اوون آخوندها به درد دنیا نمیخورند کم کم داره میره توی آرشیو ولی نظر شما رو نشنیدم.
http://www.baztab.com/news/43519.php
این لینک زندگی شیر مرد امروز جهان اسلامه.
من هم با مطلب ولایت رکن اصلی اسلام به روز شدم
یا علی

سروش جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:57 ب.ظ http://dastaneharekat.persianblog.com

با سلام
مطالبتان را خواندم.مطمئنم این مسائلی که راجع به بحرانهای اخیر اشاره کردید دقدقه بسیاری از مردم دنیاست. ولی همیشه با چند جمله و شعار یا نهایتا با دعا از کنار آن گذشته ایم. و مثل اینکه با اینکار به نوعی خواسته ایم وجدان خود را آسوده کرده باشیم. ولی این چه دردی از کودکان و آوارگان رفح و قانا و بیروت و یا هر مظلوم دیگری در این دنیا دوا میکند. این رسم بی مسئولیتی نسبت به ظلم ظالم از کی و کجا و توسط چه کسی بنیان نهاده شد؟؟؟
اگر به تاریخ نگاه کنیم شاید بهتر بتوان به این مسئله نگاه کرد.
فکر نمیکنم جنگ ایران و عراق و سکوت تمام جوامع را حداقل نسل ما به سادگی بتواند فراموش کند. مردم فلسطین ِ بوسنی ِ افغانستان و... و این اتفاقات را بصورت پیوسته میتوان در طول تاریخ تا واقعه کربلا دنبال کرد.
در صورت مواخذه شدن در برابر این سکوتها چه پاسخی خواهیم داشت؟؟
با تشکر
سروش

هو یا شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ب.ظ http://http://cinemaemotefakker.persianblog.com/

دوست عزیز سلام
متنهای بسیار جالبی مینویسید ولی آیا جواب دوستان رو میدید .سلام مستحبه ولی جوابش واجب .
میلاد امام علی ع رو تبریک میگم .
منتظر نظراتت هستم.

ستاره دریایی* شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام داداشه نورانیم
یه سوال تو ذهنمه که فرق طلبه امروزی با قبلی ها چیه ؟
دوم اینکه چرا یکی مثل انتی حزب الله پیدا میشه که وقت میذاره به وبلاگه بچه حزب اللهیا سر بزنه مطالبشونو بخونه بعدش بد و بیراه بگه ! خب تو که میخوای چرت و پرت بگی چرتو پرتتو بگو برو چرا نظر میدی ؟
علی یارت نماز شب یادمون کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد