یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

کوچ!

چند وقتی بود کم سعادت شده بودم و کمتر به دیدار دوستان می رفتم تا اینکه بالاخره فرصتی دست داد و تصمیم گرفتم به ملاقات وب نوشته های بعضی از همراهان برم.

 

          در حال سر کشی به این وب و اون وب بودم که به ناگهان چشمم به اعلامیه ی ترحیمی افتاد که درصفحه ی نخست سرویس پارسی بلاگ نصب شده بود. با دیدن اون اعلامیه یک مرتبه  از حرکت ماندم و

 

 مات و مبهوت به عکس های  مندرج در آگهی ترحیم خیره شدم.

 

           باورم نمی شد!مگرممکن بود؟!

 

           تصویر دوتن از دوستان وبلاگ نویسی رو می دیدم که تا چند وقت پیش برای همدیگر پیغام می فرستادیم و به دیدن وبنوشته های هم می رفتیم.

 

           آقای رضا ابوالقاسمی پور  و حسن نظری  دوتا دوستی بودند  که به هیچ وجه باورم نمی شد این اعلامیه های ترحیم درباره ی آنها واقعیت داشته باشند.....هردوی اون ها جوان  بودند و اصلا به ذهنم خطورنمی کرد....خبرنامه ی پارسی بلاگ رو که به این خبر پرداخته بود مطالعه کردم و اون وقت بود که بغض عجیبی راه گلومو گرفت،خصوصا وقتی به دیدن آخرین نوشته های اون دو عزیز رفتم.....همچنانکه به

 

وب نوشته های نظری مرحوم خیره شده بودم نوای نوحه ی حزینی  که به عنوان موسیقی وب انتخاب شده بود به گوشم می رسید و حزن و اندوههم رو بیشتر می کرد.....

 

 

            اون روزهایی رو  به یاد آوردم که اسراییل به لنان حمله کرده بود و حسن با شور و حرارت تمام اشتیاق رفتن به لبنان داشت تا  برای دفاع از اسلام و تشیع و مردم مظلوم لبنان در برابر ارتش تا به دندان مسلح صهیونیست سینه سپرکنه.....

 

            به یاد آقای ابوالقاسمی پور و نوشته های خوبش افتادم ...

 

 

            این  شعر در ذهنم نقش بست که می گفت:

 

            رفیقان یک به یک در خاک رفتند        بسی شاد و بسی غمناک رفتند

 

            چو باید عاقبت رفتن از این دشت       خوشا آنان که چون گُل پاک رفتند

 

            متوجه وضع و حال خودم شدم که بارها و بارها  پرپرشدن گل ها وکوچ عاشقانه ی پرستوها رو می دیدم و باز از مرگ ومردن غافل می شدم ؛ به ناگهان این جمله ی امیرالمومنین درذهنم تداعی شد که می فرماید: (( عجبتُ لمن نسی الموت وهو یرالموتی :تعجب می کنم از آن کسی که مرگ و مردن دیگران را می بیند و از مرگ ومردن خویشتن غافل است. )).

 

            مگر نه این که مرگ و مردن قانون طبیعت است و هر وجودی به جز وجود خداوند مرگ و مردنی در پیش رو دارد؟! پس، چرا از مرگ خودمان غافلیم؟!

 

            امید وارم  هیچ وقت اسر غفلت نشیم و تا زمانی که فرصت باقی است  با اعمال نیک از جمله  طلب آمرزش برای رفتگان و اهدای ثواب قرآن به روح آنها  سرای  آخرتمون رو آباد کنیم!

   

     

نظرات 38 + ارسال نظر
راوی خاطرات بزها چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:06 ب.ظ http://boza.blogsky.com

در میان انواع متنوع وبلاگها وبلاگ شما نوع جدیدی است که با آن برخورد کرده ام امیدوارم فرصت کافی برای مطالعه آن داشته باشم
همچنین امیدوارم مطالب شما همچون نام وبلاگتان تراوش ذهنی یک طلبه باشد.
موفق باشی

رضا پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام
منم تسلیت منیگم هم به شما همخ به خونواده این دو عزیزبزرگوار روحشان شاد
بعد از دوماه به روز شدم خوشها ل میشم یه سری بزنید یا علی

مهدی جو پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:06 ب.ظ http://yosof.parsiblog.com/

با عرض سلام
خیلی وقته همه مثل من کم پیدا شدن نمی دونم اومدم مطلب همیشه خواندنی شما را بخوانم واقعا همه تو بهت مانده اند خدایشان رحمتشان کند ......
التماس دعا

تنهاترین تنهایان جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:56 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنـــهاتـرین تنـــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام بر طلبه امروزی
وایییییییییییی خدای من ... هنوزم باورم نمیشه !!!!!!!
رضا ابوالقاسمی پور و حسن نظری دو تا از دوستای پارسی بلاگ من بودند که همیشه کلی پیام برام می فرستادند ...
من واقعا باورش الان برام خیلی سخته ....
می خواستم یه جوابیه ای واستون توی قسمت نظرات بنویسم اما حالا که اومدم اینجا یکباره شوکه شدم !!!!!!!!!
با اینکه فراق همچین دوستایی برام خیلی سخته اما باید همون کلام همیشگی رو بگم :
خدا رحمتشون کنه انشالله و روحشون شاد و یادشون گرامی ...
حالا که متوجه شدم حتما باید طی روزهای آتی یه پست رو بهشون اختصاص بدم ...
فعلا که بغض گلومو گرفته ...
طلبه عزیز تسلیت ما رو هم پذیرا باش
خدا خیرتون بده که یادی ازشون کردید اما ای کاش این کارو با ما نمی کردید آخه خبرش بدجوری متاثرم کرد
به خدا می سپارمت
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا ...
علی علی.

تنهاترین تنهایان جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:06 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

این قطعه از اشعار رو تقدیم می کنم به این دو عزیز از دست رفته مان ... باشد که روحشان شاد و قریق رحمت باشد:

کوچ سکوت

* * *

سکوت بسی دوری ازین جان دمیده
کجایی در این واژه های سرد دل غمین
پیله ی ان ابهت خسته خلیده در کنج روحم
به کجا در این آبی عاشق
به که در آن سیاهی مطلق
آی ای روشنایی های دروغین
نجاتم دهید
نجاتم دهید از این تکرار
نجاتم دهید از پریشانی ملکوت
نجاتم دهید از خود
ای سکوت آبی پیدایم کن
که با مرگ آذینم می بندی
من محتاج آن عیدم

* * *

طلبه عزیز خداوند رحمان تسلا‌بخش قلبهای نا‌آرام است
به حضرت ایشان توکل کنید
.
.
به قول سهراب:
زندگی خالی نیست!
مهربانی هست، سیب هست، ایمان هست!
آری!
تا شقایق هست زندگی باید کرد.

* * *

در دل عشاق اگر باشد امید وصل دوست
درد جانسوز جدایی را دهد تسکین خدا
شبتون بخیر.

یه عزادار تنها :
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰00000000۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مجتبی جواهریان جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ق.ظ http://www.mohabateenjaast.persianblog.com

به نام خدا
با عرض سلام خدمت شما.
مطالب زیبایی می نویسید.
وبلاگ محبت باز هم با مطلبی جدید به روز شد.
از شما دوست گرامی دعوت میشه تا با حضورتون به وبلاگمون رونقی تازه ببخشید و ما را یاری کنید.
موفق و پایدار باشید
یا علی

آمده ام تا یوسف بخرم جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ق.ظ http://www.aghabia.blogfa.com

سلام بر مهدی بهار دلها
سلام بر منتظران مهدی......
آغاز دوره های ویژه اعتقادی با یاری خدا و حجتش مهدی (عج)
ما قصد درایم به حول و قوه الهی و البته با عنایات خاصه حضرت بقیت الله العظم روحی فداک دوره های وی‍ژه اعتقادی ( توحید ، خداشناسی، نبوت، امامت عامه و خاصه، معاد، رجعت، تعریف شادی و مصادیق شادی در اسلام، تصوف، بهائیت، وهابیت، زرتشت، مسیحیت و....) روبرگزار کنیم .
روش کار هم به این صورت است که:
جزوات و مطالب مربوط به هر بحث به همراه لینک سخنرانی رو در وبلاگ قرار میدیم و دوستان هم مطالب رو می خونند و سخنرانی ها هم رو دانلود می کنند و خوب گوش می دهند و فکر می کنند تا به نتیجه برسند و در آخر اگر سوالی داشتند می تونند در قسمت نظرات عنوان کنند و ما هم در اسرع وقت سوالها رو با استفاده از اساتید فن و مجرب جواب میدیم.
و کار شروع شد اولین مبحث اعتقادی توحید و شناخت معرفت الله ، سخنرانی ها بسیار ساده است و همه مردم می تونند خوب استفاده کنند و خدای خودشونو خوب بشناسند تا بتونن اطاعتش کنند
لطفا به دوستان دیگر خود نیز اطلاع دهید تا افراد بیشتری بتونند استفاده لازم رو ببرند و هم برای خودتون ثواب بخرید به همین راحتی.
یا علی.
اللهم عجل لولیک الفرج .

شهاب شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://shahabodin.pib.ir/

تسلیت می گم...

شهاب شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ http://shahabodin.pib.ir/

وبلاگ پسرشون رو هم دیدم

راوی خاطرات بزها شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ http://boza.blogsky.com

یکی از اصلی ترین دلایل من برای وبلاگ نویسی و وبلاگ خوانی ایجاد روابط و دوستیها بر اساس تفکر و عقاید انسان است و نه خود
او . از نظر من در این فضای مجازی این کار امکان پذیر است

از پیشنهاد شما نیز متشکرم

غلام حسین شنبه 23 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:54 ب.ظ http://atshan.parsiblog.com

سلام
وبلاگ عطشان با مطلب
آی شیعه ها آی شیعه ها ماه محرم اومده
آپدیت شد
یا علی

فریبا یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:02 ق.ظ http://www.faribamehr.blogfa.com

سلاممم
م ر گ . نمیدونم چرا اصلا دوست ندارم بهش فک کنم.خیلی بد شدم نه!!

اکبر یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:03 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به دوستان گرامی

با دو غزل در سوگ سوختگان مسجد ارک از زبان استاد رضا جعفری (سواد

آینه) شاعر با صفای اهلبیت (علیه السلام) که آدرس وبلاگشان در پیوندها موجود

است.بروزم



ارک را خواست و فرمود که آتش گیرد

رفت آماده شود زود که آتش گیرد




دید با سوختنش عرش خدا می سوزد

چهار شب ارک دو دل بود که آتش گیرد




چهار شب دود فقط داشت ولی شعله نداشت

چهار شب گفت به این دود که آتش گیرد

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][ناراحت][ناراحت] خدا
رحمتشان کند

جوانان حزب الله شهرکرد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:31 ب.ظ http://www.hezbolah4m.blogfa.com

سلام بر دوست عزیز و برادر حزب الهی مان
برادر عزیزم شرمنده درگیر برگزاری نمایشگاه امر به معروف و نهی از منکر - نماز و عفاف و حجاب به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در دهه اول ماه محرم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد هستم باید ببخشید کمتر حضور دارم
درود بر شما و قلم توانمندتان
درود بر حزب الله
التماس دعا
برادر کوچکتان حسین

مجتبی جواهریان دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.mohabateenjaast.persianblog.com

به نام خدا
با عرض سلام خدمت شما
خدا ما و این دو عزیز از دست رفته را بیامرزد.
فکر میکنم در مورد شما سوء تفاهم پیش امده و شما منظورمان را اشتباه متوجه شدید.
ما میدانیم که شما یکی از با ایمان ترین بندگان خدا هستید.
ولی اگر یادتان باشد شما قبلا به یکی از خواننده های مسیحی به نام واقع بین در وبلاگمان کامنت گذاشته بودید.
و ایشان درباره ی حرفاتون پاسخ داده بودن که ما این مورد را نقد کردیم.
امیدوارم سوء تفاهم برطرف شده باشه.
منتظر دیدار دوباره ی شما هستیم
موفق و پایدار باشید.
یا علی

رضا دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 11:23 ق.ظ http://www.zeyarat2.blogfa.com

خسته نباشید
وبلاگ زیارت دو هم افتتاح شد
خوشهال میشم ببینمتون

نغمه چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام
برادر گرامی نمی دونم با توجه به آموخته های این دوسال که استادم به من یاد داده مرگ تغییر منزلی بیش نیست و گامی است به سوی خدا و طی مسیر انالله و اناالیه راجعون است به شما تبریک بگویم یا تسلیت. به گفته خودتان این برادران دل پاک رفتند پس گامی به معبود خویش نزدیک شده و فقط دلتنگیشان برای بازماندگان باقی است . امیدوارم خداوند به شما و خانواده های این دوعزیز صبر عطا کند.
موفق باشید.

روضه العشاق چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:56 ق.ظ http://rozatoloshagh.persianblog.com

سلام ...
بنا دارم در وبلاگم در ماه محرم خیمه کوچکی بنا کنم ... و هیئتی کوچک با نام روضه العشاق راه بیندازم ... با نوشتن خاطراتی از کربلا ، داستان عاشورا و پخش مداحی که همه روزه انجام خواهد شد ...

زمان : ازشب اول محرم تا روز عاشورا ...

مناسبت شب اول محرم : روضه حضرت مسلم بن عقیل (ع)

علیرضا صدوقی چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 05:05 ق.ظ http://y-fatemeh.blogfa.com

سلام
خدا رحمتشان کند نوشته هاشون هیچ وقت از ذهنمان پاک نخواهد شد.
خدا خیرتان دهد که یادی از این عزیزان کردید و خدا رفتگان همه را رحمت کند.
التماس دعا

منتظر گمنام چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:45 ب.ظ http://varesin14.parsiblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه...
الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون...
******************************************
امروز و فردا نوبت من وشما هم میشه...ولی...ولی کاشکی خدا برامون دعوت نامه بفرسته که بریم.... یازهرا..
من به روزم: تحریفات مدرن عاشورا
منتظرتونم... یازهرا

دانشطلب چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:39 ب.ظ http://madreseyema.blogfa.com

اللهم ارحم موتانا
...
مدرسه ما
درددلهای دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری
سربزنید
شاید خوشتان آمد

تنهاترین تنهایان پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام همراه مهربونم
رها شدن چه زیباست
میدونی هر قطره بارون یک دنیا رها شدن است
سوختن چه زیباست میدونی سوختن شمع از پاکیست
فقط این موقع از شب اومدم که بگم محبت شما قطره ای از دریای بی کرانتون هست که روزانه به من حقیر تنــهاترین هدیه می کنید
همچنان در کلبه تنــهایی ام منتظر نگاه پر مهرت هستم ای دوست
و در آخــــــــــــر آرزوی همیــــــــــــشگی ام این است که :
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشی و امیدوار
روز و شبتون خوش
یا علی.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

ساحل پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 07:40 ق.ظ http://jamkaran.coo.ir

سلام
این صحنه ها خیلی برام دردناکند.
اینقدر این صفحه رو باز کردم و نظر ندادم به امید اینکه یه روز از این صفحه بگذریم.
اما........
اینها همه حقیقت هستند.
رفتن عزیزان و موندن یاران....تنها....خدا رحمتشون کنه.
به روزم.
توی اون انار اسامی علمای اهل سنت نقش بسته بود.
التماس دعا

مریم(گفتمان و اندیشه) پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ب.ظ http://marysheet.mihanblog.com

دوست عزیز وبلاگنویسم سلام
وقتی خبر فوت آقای ابوالقاسمی پور را به همراه همسرشان در پارسی بلاگ خواندم و فهمیدم تنها بازمانده ی ایشان پسری کوچک است با این که آشنایی خاص و شناختی از ایشان نداشتم ناخواسته اشک از دیدگانم جاری شد و چندین دقیقه در خلوت شبانه ی خویش پشت میز کامپیوترم اشک می ریختم و وقتی خبر فوت آقای حسن نظری را از زبان دوستم شنیدم شوکه شدم آخر تا چند روز پیش پیامهایشان را از طریق پارسی یار خود دریافت می کردم اما به هر حال مرگ حق است و همه ی ما روزی خواهیم مرد و فکر می کنم آنچه که موجب غفلت ماست از مرگ چیزی نیست جز سرگرم شدن به بازی با عروسک پر زرق و برق دنیا...
خدایشان بیامرزد و خدایمان ببخشاید و تا درودی دیگر بدرود

سلام
ممنون از حضور سبز شما!
منهمتا چندوقت قبل از شنیدن خبر رفتن حسن آقا از ایشون پیغام داشتم و اف های ایشون رو از طریق مسنجرم دریافت میکردم.....خدا رحمتشون کنه.....

حمید جمعه 29 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:05 ق.ظ

نتیجه فضولی و دخالت کردن در کشورها دیگر همین میشه که این تروریستها هم به ضربه گلوله ای سقط میشن. منکه از مردن این دو نفر ناراحت نشدم میخواستن نرن لبنان دخالت بیجا بکنن مردن که مردن.

سلام دوست من!
این طور حرف زدن پشت سر دوتا آسمونی خاک نشین که از قفس خاک به اوج افلاک پر کشیدن خوب نیست! فکر نمی کردم که سالهای دوریاز وطن ورنج غربت شما رو اینقدر تندگو و بدبین به هموطنان و هم کیشانتون کنه!
درضمن ایندوتا عزیز ترور نشدن یا مورد اصابت گلوله قرار نگرفتند بلکه یکی از اون ها به سبب بیماری ودیگری به واسطه ی یک حادثه از قفس خاک رها شدند.....خدا رحمتشون کنه....شمام اینقدر باما سر سنگین نباشین....

تنهاترین تنهایان شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
ســلام هـــمراه مهــربونم
دوست عزیز وبلاگ نویسم خسته نباشید ...
در آخرین روز از ماه دی ماه که واسه من تنـــهاتـرین ماه پرکاری محسوب شد جا داره که یه تشکر ویژه از محضر شریفتون داشته باشم بابت حضور گرمتون در کلبه محقرم
امیدوارم که بازم مثل همیشه سعادت این رو داشته باشم که از حضور شما در وبلاگم بهره مند بشم
از این رو خوشحال میشم که هر از گاهی به کلبه ی محقر و کوچک منم یه سری بزنید و من رو هم با حضورتون خوشحال و مستفیض کنید
شاید با آغاز ماه محرم یه خورده کم کار بشم اما محبت همراهای خوبی مثل شما رو فراموش نمیکنم
به امید خدا اگه عمری باشه بعد از پشت سر گذاشتن این ماه پرفیض مجددا پر کار میشم و هر روز شاهد به روز شدن وبلاگم خواهید بود
اگه از روز آغازین این ماه تغییراتی در نوشته ها و موزیک و عکس های طراحی شده حقیر می بینید تعجب نکنید !!!
چرا که به حرمت این ماه اعتقاد دارم و سخت پابند ارزش های دینی هستم
لذا منتظر پست جدید من در اولین روز این ماه باشید
خب بازم مثل اینکه بی خوابی امشبمون باعث شد سر شما رو درد بیارم
و اینک حسن ختام کلامم با حافظ عزیزم که می فرماید :
هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود
هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود
و در آخر :
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید ...
یــا عـــــلی مددی
با آرزوی بهترین ها
در پناه حضرت دوست همیشه شاد باشید و امیدوار.
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

تنهاترین تنهایان شنبه 30 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ق.ظ

راستی مراقب خودتون باشید توی سفر
التماس دعا

شیعه شناسی یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:49 ب.ظ http://WWW.shiaslam.blogfa.com/

بنام خالق علی
ایام محرم وایام اندوه اهل البیت علیهم السلام
را به امام زمان و تمام شیعیان
و محبین اهل البیت علیهم السلام
تسلیت عرض می نمایم ؟؟!!
یا علی

ساحل پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

بسم رب الحسین
سلام همراه خوبم
این ایام رو خدمتتون تسلیت میگم. ان شاءالله که اعمالتون مورد قبول آن امام عزیز و نهمین فرزندش مهدی موعود (عج) واقع شود. و ما رو هم از دعای خیرتون فراموش نفرمایین.
به روزم:
یا اهل العالم! ان جدی الحسین قتلوه عطشانا.
.....
و امام حسین (ع) می فرماید: "من اولین کسی خواهم بود که زمین شکافته میشود و رجعت می کنم."

مجتبی جواهریان یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:24 ق.ظ http://www.mohabateenjaast.persianblog.com

به نام خدا
با سلام خدمت شما.
این ایام حسینی را خدمتتون تسلیت عرض میکنم.
وبلاگ محبت با موضوع کلام حق به روز شد و باز هم از شما دوست عزیز دعوت میشه تا تشریف بیارید و کلبه ی ما را گرم نگه دارید.
موفق باشید.
التماس دعا
یا علی

ریحانه دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ http://etre-zohoor.blogsky.com

به نام خدا
سلام بر حسین و نینوایش و بوسه بر دستانی که به عشق کربلا بر سینه ها زده می شود
پروردگارا از تو می خواهیم که عزاداری هایمان شایسته و برازنده این ماه عزیز تو باشد و عشق
حسین را همواره در دلهایمان زنده نگه داری
این ایام رو خدمتتون تسلیت میگم
ما رو از دعای خیرتون بی بهره نذاری.

حسین یکشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:05 ق.ظ http://wisdom1.persianblog.com/

سلام.
از آشنایی با شما خوشوقتم.
دوست دارم با شما به عنوان یه طلبه امروزی آشنا بشم و در مورد وبلاگم نظر بدین.
با تشکر

نی نوا سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ق.ظ http://azarshtafarsh.blogfa.com/

سلام
فکر نمی کنید خداحافظی داره دائمی میشه؟!
چند وقتی میشه به جمع طلبه های امروزی پیوستم...اگه خدا قبول کنه ...!

آپم ...

پاینده باشید
یا علی

تنهاترین تنهایان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام بر عاشقان حسین (ع)
سلام بر طلبه امروزی عزیز
خوبی انشالله ؟
امیدوارم که با توکل بخدا زندگی بر وفق مرادتون باشه
یادمه وقتی بچه بودم وقتی تشنه میشدم و آب می خواستم و بهم آب میدادن
وقتی آب می خوردم و یه آهه جانانه از سر رفع تشنگی می کشیدم
بهم میگفتن این کارو نکنم میگفتن بگو : سلام بر حسین شهید
لعنت به یزید ٬ سلام بر لب تشنه ات یا حسین شهید
اکثر ماها از همون بچگی حسین (ع) رو میشناسیم
من که فکر میکنم هر چی بزرگتر میشم
گناهکارتر میشم و سیاهتر و از حسینیا دورتر
ولی هنوزم هر موقع که کارم گیره سریع می دوئم دمه در خونشون
نمیدونم چرا ولی هنوزم همیشه کمکم میکنن ٬ همیشه هوامو دارن ...
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
وگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ
وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
فرصتی دست داده تا من حقیر تنهاترین سعادت آن را داشته باشم تا زائر کربلای معلا باشم
انشالله اگه عمری باقی باشه در تاریخ یازدهم اسفند ماه به مدت ده روز زائرم
که نیمی از آن را در نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امام علی (ع) و نیم دیگر آن را در کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) و آقا ابا الفضل العباس (ع) خواهم بود
از این سبب از شما دوست و همراه عزیز وبلاگ نویسم دعوت می کنم تا به کلبه تنهایی من قدم رنجه فرمایید
پیشاپیش روز اربعین حسینی رو خدمتتون تسلیت عرض می کنم
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید
در پناه حضرت دوست دلشاد باشید و امیدوار
یا حسین شهید
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا ...
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مجتبی جواهریان یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.mohabateenjaast.persianblog.com

به نام خدا
با عرض سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه.
خیلی وقته خبری از شما نیست.
وبلاگ محبت هم به روز شد و منتظر حضور گرم شما می باشد.
موفق باشید و پایدار
یا علی

ساحل یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ق.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
پس چی شد؟ داریم یواش یواش نگران میشیم. شما که اون اوایل خیلی فعال بودین.........
اینقدر آپ نکردین که پیام تبریک و تسلیتمون همه باید تو یه پستتون باشه.
میخواستم امروز رو تبریک بگم. ۲۲ بهمن.
منم به روزم با آخرین بخش از فواید وجودی امام غایب. خیلی وقته از نظرات گرمتون محروممون کردین.
التماس دعا

مصباح راد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.mesbah-news.blogfa.com

سلام
مصباح نیوز با گزارش تصویری ....
اندر احوالات چای ریزان ها
[گل][گل]

[خونسرد][خونسرد][خونسرد]

www.mesbah-news.blogfa.com

طلبه نت یکشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ق.ظ http://talaba.persianblog.com

سلام قلمت استوار ...اگر امروزی ننویسیم در معادلات جا میمونیم...به امید ............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد