یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

خودم امام زمانم!

          شب گذشته وقتی می خواستم پیغام های دوستان رو که از طریق یاهومسنجر برام فرستاده بودند بخونم و بررسی

  کنم با حضور یکی از عزیزان به نام محمد مواجه شدم!ایشون از اون جوان های خوب و فرهیخته و نمونه ی روزگارند

  که لطف دارن و هرچند وقت یکبار حال و احوالی هم از این بنده ی حقیر خدا می پرسند! حین صحبت و خوش و بش

  کردن، ایشون منو در جریان خبری گذاشتند که برام تازگی داشت!خبر ادعای یک متمهدی،در همین چند روز گذشته،

  در شهر قم!کنجکاو شدم منبع خبر رو پرسیدم.آقا محمد با بزرگواری تمام آدرس خبر رو دادند که سایت باز تاب بود و

  من هم پس از مطالعه ی خبر، مناسب دیدم شما رو در جریان مشروح این خبر قرار بدم و نظر شما رو درباره ی علت

  این گونه جریان ها بپرسم!

          آنچه در ذیل مشاهده می کنید متن خبری است تحت عنوان ((خودم امام زمانم)) که از سایت بازتاب گرفتم تا شما

   هم در جریان باشید:

           فردی که از چندین سال پیش مدعی بود، خودش امام زمان است، در شهر قم و به دست نیروهای امنیتی و

    قضایی دستگیر شده است. به گزارش خبرنگار «بازتاب»، فرد یادشده که از چند سال پیش، مدعی ارتباط با

    امام زمان(عج) بود، به تدریج، ادعا کرد که خودش امام زمان است! این فرد که با حفر گودالی در زیر اتاق خود در

   منزلش، به داخل اتاق می‌رفت، با مخفی شدن در داخل گودال از طریق همسر و برادر همسرش به مریدانش اعلام

   می‌کرد که «آقا» برای زیارت، طی‌الارض کرده است و مریدان وی با مراجعه به داخل اتاق و ندیدن وی، این ادعا را

   باور می‌کردند.

          این مدعی امام زمان بودن، در حالی که با مریدان خود با پای پیاده به جمکران می‌رفت، در کنار پل ورودی جاده

   جمکران مخفی شده و سپس همسر و برادر همسر وی، مدعی غیبت صغرای وی از چشم مریدان شدند و فرد یادشده به

   مدت یک سال در منزلش مخفی شد. این فرد که به ظاهر دچار روان‌پریشی است، توانسته بود تعداد قابل توجهی از

   افراد را که مناصب نسبتا مهمی نیز داشتند، به حلقه مریدان خود بیفزاید، اما پس از دستگیری وی به همراه  مریدان

   اصلی‌اش و حبس آنان در زیرزمین ساختمانی در قم، مریدان این فرد از وی می‌خواهند با استفاده از قدرت امامت خود

   برای آزادی آنان کمک کند، اما با ناتوانی این امام زمان قلابی برای کمک به مریدانش، آنان متوجه اشتباه خود شده او را

   رها می کنند. آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که این امام زمان قلابی پس از آزادی و گذراندن مدت محکومیت، دوباره

   مانند گذشته فعالیت امام زمانی! خود را از سر گرفته است.

         

         به نظر شما چرا یک چنین افرادی پیدا می شند که به دروغ خودشونو مهدی موعود معرفی کنند؛ و از طرفی، چرا

   یک عده ی دیگر به این سادگی خام ادعای دروغین اینچنین افرادی می شند؟!

نظرات 52 + ارسال نظر
ساحل افتاده دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.saheleoftadeh.persianblog.com

سلام
آره. یه چند وقت پیش ما هم یکی رو دیدیم که ادعا می کرد سید حسنی است.
برای این این افراد نباید متاسف بود. چون واقعا یه مشکل از نوع روانی دارند که به همچین کاری دست می زنند.
باید برای اونایی متاسف بود که اطراف اینها جمع میشند و حرفشونو باور می کنند و بهشون میدون میدند.
با مناجات التائبین منتظرتون هستم.
التماس دعا

نرجس دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:41 ق.ظ http://narjes65.blogfa.com

سلام مطلب بسیار عالی بود . و هیچ عجیب نیست که این وقایع رخ ندهد چون از علائم آخر الزمان هم هست
بلاخره مثل همیشه عالی بود من لیک شما رو گزاشتم تا همه مطاله کنند .
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حالا میخواستم یه خورده درد دل کنم
راستش میدونید طلبه ی امروزی من دانشجوی ترم آخر کامپیوترم و شاید فعالیتم در مورد مهدویت خیلی کم شده
راستش به شما و بعضی از دوستان که واقعا جزاب کار میکنم حسودیم میشه که وقت کم اصلا مجال این رو به من نمیده
و من فکر میکنم از کار کردن روی از این موضوع اصلی که مهدویت هستش دور شدم و یشتر به استفاده های کامپیوتری وبلاگ نزدیک شدم و به نظرم این یک مرض است و به شما دوستان که دارید این مطلب رو میخونید توصیه میکنم به جزابیت های کامپیوتری برای وبلاگ کمتر بپردازید و اصل قضیه (مهدویت )بپردازید . و برای من هم دعا کنید .
یا علی

محمدعلی(ایران اسلام) دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام
اتفاقا مطلب رو دیروز خوندم. مهدیهای دروغین در اینجا که خوبه. این مصیبت در هند بیداد میکنه. متاسفانه فقر معنوی افراد و به نهایت رسیدن ظلم و ستم که نیاز به موعود رو بیشتر جلوه میده باعث سوء استفاده میشه.
البته از سادگی مردم و عدم تبلیغ خوب مبلغین هم نباید گذشت.
موفق باشید
به روزم
محبت اهل بیت اساس اسلام
یا علی

مهدی جو دوشنبه 15 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:45 ب.ظ http://www.yosof.parsiblog.com/

با سلام از حسن نظراتتون ممنون ومتشکرم
در ارتباط با این خبر واقعا نمی دونم چه بگویم .....آخه کدوم آدم عاقلی می یاد مرید ......فقط باید دعا کرد که خود آقا بیاد و.... ان شاالله
موفق باشید

وب نامه سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ http://1.ir1.ir

سلام
آره منم این خبرو خونده بودم.
به نظر من دلایل زیادی داره:
یکیش اشتیاق مردم به منجی و امام زمانه و دیگریش کم بودن اطلاعات مردم از ظهور و ...

راستی لطف کردید به وبلاگم سر زدید

یا علی

مهدی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:05 ق.ظ http://www.mahdimoalla.persianblog.com/

به نام خدا و سلام
چی بگم اگر اینقدر عوام نبودیم شاید امام عصر (عج) تا حالا آمده بودند
ضمنا از اینکه به من سر زدید ممنون
این را هم اضافه کنم که تا سال گذشته که رسا بودم طبق آمار به خاطر ظهور رسا در عرصه خبری به عنوان منبع اخبار حوزه و روحانیت انعکاس اخبار این عرصه در رسانه های جمعی کشور سی و پنج درصد رشد کرده بود
یا حق
موفق باشی

زهرا قدیانی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:26 ق.ظ http://2nyaye3khahar.blogfa.com

حالا من تو همین سایت خوندم کلی از آدم های سرشناسم مرید این آقا شده بودن
خدایا پناه می برم به تو شر جهل و گمراهی

محمدعلی(ایران اسلام) چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:46 ب.ظ http://www.iranislam.parsiblog.com/

سلام
ممنونم از نظراتتون
انشاءالله بر همین اساس روایتی که نوشتید به روز میکنم
یا علی

اردشیر چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلام !
من هم خونده بودم این روایت ...!!
از این امام زمان بازیها قبلا هم دیده بودیم مطمئنا در آینده هم خواهیم شنید !! یکی از دلایلش شاید درآمدی است که در این پیشه (امام بازی !)که نصیب امام دروغین میشود انهم به جهت سادگی و خام بودن یک عده از مردم به ظاهر امام دوست !!
شاید هم نبودن برخورد قاطعانه در برابر این امامان هم تا حدودی تاثیر دارد ...
و شاید هم هزار دلیل دیگر !!
اما سخنم ...آقا بس است ...!!
یا علی

کمالی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ب.ظ http://k786.parsiblog.com

سلام برادر
اتفاق جالبی بوده که در شهر قم اتفاق افتاده است
هراز گاهی بعضی ها برای رسیدن به مطامع دنیوی دکان ادعای مهدویت را باز می کنند تا شاید به مال دنیا برسند تنها برخورد قاطعانه می تواند جلوی این ها را بگیرد

بهاری پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:21 ق.ظ http://www.bahardin.mihanblog.com

سلام برادر عزیز
از نوشته هات لذت بردمو از اینکه یه هملباسم این همه دقت داره که فرهنگ سازی کنه خوشحال شدم
سری هم به ما بزن ارادتمند بهاری

لوطی پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://louti.blogfa.com

هنوز چند وقتی بیشتر نیست که من هم تو وب نویس ها خودم رو جا کردم اما توی همین چند وقته به وب هایی که سر زدم و فرصت مطالعه اونها رو پیدا کردم منو وا داشت تا برای پیشنهاد یه نگاه تازه (یا شاید یادآوری یه مسیر قدیمی ) به دوستام توی عرصه وب چند خطی رو توی این زمینه بنویسم.

شهاب پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ

شهاب پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:54 ب.ظ http://shahab29inch.persianblog.com

برای من هم همیشه جای سوال بوده...

ستاره دریایی شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://setaredaryaei.blogfa.com

سلام
خوبی
یه کمی کسلم دیگه حتی حال شیطنتم ندارم شاید بعد عرفه درست بشم اینارو برات نوشتم که فکر نکنی داداشیت بی معرفت شده سراغتو نمیگیره .
دوست دارم
یا علی

اردشیر شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:45 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلامی دوباره !
با (به ایرانی بودن خود افتخار کنیم )به روزم

هامون یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.miracles.blogfa.com

به نام نور فوق کل نور
سلام دوست گرامی خیلی سپاسگذارم که اجازه دادین مطالبتون رو تو ی وبلاگم بذارم یه دنیا ممنونم من مطالب شما را چند روز دیگه توی وبلاگ می ذارم الان دوباره آپ شدم خوشحال می شم بیای قدم سبزی توی وبلاگم بذاری
انشا الله همیشه موفق باشی
علی یارت

قفنوس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.ghoofnoos.blogfa.com/

سلام

مطلب خیلی جالبی رو مطرح کردید. من فکر می کنم علاوه بر دلایلی که تو نظرات دیگه مطرح شد یکی از علل این اتفاقها
اینه که ما یادمون رفته که آقا شاید غائب باشه اما حاضره.
و ما مثل آفتاب پشت ابر ازش بی بهره ایم. و اینکه انقدر فقط در مورد ظهور آقا و دعا براش صحبت شده که مردم فکر می کنند حتما با این همه دعا طبیعیه که آقا به همین راحتی تشریف بیارن. متاسفانه فرهنگ سازی صورت نمی گیره
اول یه امری باب می شه و بعدها تازه به فکر می افتن که فرهنگ سازی کنن. در صورتیکه باید ابتدا فرهنگ سازی بشه
به قول یه دوستی اگه چشم دلت رو باز کنی الان هم آقا هستن. و تنها فرق دولت ظهور آقا عدالت جهانیه و الا من و امثال من باید بتونیم شیوه خوب و سالم زندگی کردن رو یاد بگیریم در اینصورت لذت کامل رو از دین و دنیامون خواهیم برد و چنین افرادی نمی تونن و جرأت نمی کنن که چنین جسارتهای بزرگی بکنن. و ای کاش یه روزی این رو همه بفهمن. مشکل اصلی اینجاست که من و امثال من هنوز به این باور نرسیدیم که باید از خودمون شروع کنیم و اصلاح بشیم انتظار داریم آقا بیاد و ........

خیلی وقتتون رو گرفتم . عذرخواهی می کنم.

کی بدست سنبل فردوس دل خواهیم داد
ما که در سودای زلف یار دل دل می کنیم


به امید ظهور دولت یار- پاک باشید و از امید سرشار

قفنوس یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.ghoofnoos.blogfa.com/.

سلام مجدد و عرض پوزش

همیشه عجله کارها رو خراب می کنه. احتمال قطع ارتباط اینترنتی ام رو می دادم و باعجله نوشتم . عذر خواهی می کنم و اینطور اصلاح می کنم

در جمله شاید آقا غائب باشند منظورم غیبت ظاهری بود
اصلاح می کنم: هرچند حضرت ظاهراً غائب هستند

در ادامه نوشته شد بی بهره ایم که اصلاح می کنم
مثل آفتاب پشت ابر از وجود حضرت بهره مندیم

خلاصه اینهم از دردسرهای ارتباط اینترنتیه دیگه.

متشکرم- شادباشید


رضا یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:31 ب.ظ http://mohajereshiraz.blogsky.com

متاسفانه بر اساس مصوبه اخیرمجلس نه تنها طرحهای هرمی و نتورک مارکتینگ بلکه ازدواج هم غیر قانونی شناخته شده است.!!!!!!!!!!!!!!!!

با ذکرچند دلیل . کامل بحث و براتون بازش می کنم . که ازدواج با مصوبه مجلس چه مغایرتی داره.

اول اینکه ببینید عزیزان در ازدواج باید دو نفر( یه دختر و پسر) به عضویت هم دربیاند.

دو: این دو نفر بعد از عضویت سریع شروع می کنند به تشکیل زیر مجموعه . دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره مگر اینکه یکی از اونا و یا هر دوتاشون آف باشه البته این آخری احتمالش خیلی کمه ولی اگه باشه قابل رفعه.

سه:عضویت این دو نفر مشروط به پرداخت حق عضویته( مهریه و شیر بها).

چهار: باید این دو نفر جنسی یا اجناسی بخرند(جهیزیه و مخارج جشن و عروسی).

پنج: روزی زیر مجموعه های این افراد هم مثل خودشان با شخص دیگری به عضویت هم در می یاند و تشکیل زیر مجموعه با مخارجی بسیار هنگفتر از لیدرهاشون(پدر و مادر) میدن و این کار همینطور ادامه پیدا می کنه.

شش: این کار روزی اشباع میشه یعنی اینکه جمعیت کشور بقدری زیاد میشه که دیگه دولت نمی تونه مثل الان که به ما خدمات ارائه میده؟؟!!! به اوناهم ارائه خدماتی داشته باشه . یعنی اینکه در پایین هرم تعداد کثیری از افراد هستند که متضرر میشند.

خلاصه اینکه ازدواج هم جزو طرحهای هرمی بی انت

علی دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:38 ق.ظ http://alishariati-live.blogfa.com/

حدود یک ماهئ پیش در شیراز هنگامی که داشتم به سوی خونه میرفنم یه نفر صدام زد گفتم بفرمائید کارتون گفتن امام زمان ظهور کرده و یه سی دی هم به من دادن که محتوا شو بعدا مینویسم وقتم تمام شد

غلام حسین دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://atshan.parsiblog.com

سلام
ممنون که به ما سر زدید
لینکتون را توی وبلاگم گذاشتم
یا علی

رضا دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ب.ظ http://www.zeyarat.blogfa.com

سلام عزیزم
به روز شدم منتظرتم

نغمه دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.naghmeh.h.mihanblog.com

سلام من خودم چند نمونه را از یه دوست شنیدم که یکی دیگه خیلی امام زمان بوده . این بندگان خدا واقعا مریض هستن و تقصیری ندارن . اون بندگان خدا هم که حرفشون رو باور می کنن به دلیل ساده دلی و پاکی نیتشون. واقعا این پاک دلان باید کمی هم عاقلانه به قضیه نگاه کنن.

جواد سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ق.ظ http://hezareh3.blogfa.com

سلام
نمیدونم من تو وبلاگتون قبلا نظر دادم یا نه
راستش من با اسم وبلاگ شما مشکل دارم. برام قابل فهم نیست؟ یعنی چی طلبه امروزی؟ مگه طلبه های دیروزی چطور بودن؟
اتفاقا به نظر من با اون مفهومی که مد نظر شماست باید اسم وبلاگتون رو میذاشتین طلبه دیروزی
ما به اون طلبه های دیروزی احتیاج داریم که از میان اونها امام خمینی برخاسته بود. نیازمند طلبه هایی هستیم که از میان اونها مطهری ها و بهشتی ها و خامنه ای ها برخاستن. چرا طلبه های امروزی چنین افرادی رو تحویل جامعه نمیدن؟
کاش که همون مرام و منش و سیره و اخلاق طلبه های دیروزی کمرنگ نمیشد و امروز طلبه های ما که رهبران اعتقادی جامعه هستند به بهانه همراه شدن با پیشرفت اسمشون رو نمیذاشتن طلبه امروزی!
شاد باشید و سربلند. یا علی

ساحل افتاده سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:37 ق.ظ http://saheleoftadeh.persianblog.com

سلام
چگونه سر ز خجالت برآرم از بر دوست
که خدمت بسزایی نیاید از دستم

با مناجات فقرا به انتظارتان نشسته ام.
التماس دعا

گفتمان و اندیشه چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:48 ب.ظ http://marysheet.mihanblog.com

دوست عزیز اندیشمندم سلام
مدتی بود که فرصت نکردم به وبلاگ شما سری بزنم و حق همسایگی و دوستی و ادب و معرفت را به جا آورم که امیدوارم بنده را مورد عفو خود قرار دهید.
به نظر این حقیر آنچه که موجب ادعای دروغین برخی مبنی بر ارتباط با امام زمان یا حتی شوربختانه تر ادعای امام زمانی برخی و از طرفی باور این ادعای کذب از سوی بعضی دیگر است ناشی از منفعت طلبی و عدم تعادل روانی و مشکلات عدیده ی روحی مدعیان و همچنین زودباوری و طمع خام و عدم شناخت از نشانه های ظهور و علی الخصوص شخص شخیص امام زمان از سوی دسته ی مقابل مدعیان است از این رو با کمی تامل در می یابیم که بایستی با برنامه ریزی صحیح و آموزشهای هدفمند و تالیف کتابهای معتبر به قلمی سلیس و حتی ساخت فیلمهای گوناگون در این باب سطح آگاهی مردم را نسبت به مسائل آخر الزمان و مهدویت و نشانه های ظهور ارتقاء دهیم چه بسا با رشد میزان آگاهی و فهم مردم زمینه ی ظهور حضرت قائم نیز مهیا شود و شاهد گول زنان کوچک و گول خوران بزرگ نباشیم.
با آرزوی توفیق شما و ظهور آقایمان تا درودی دیگر بدرود

ساحل افتاده چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
می خوانمت دوباره.........
ساحل افتاده به روز شد.

علیرضا چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ب.ظ http://mehrmaah.blogfa.com

سلام.
اولن ممنون که تو این مدت بهم سر زدین و ببخشید که بی معرفتی دیدین و خبری از من نشد...البته از قصد نبود...خستگی سفر و کسالتهای پشت سر هم و خلاصه شرمنده. ما خواننده پروپاقرص بلاگتون هستیم.
در مورد این آقاهه من فکر می کنم تنها دلیلش روان پریشی و مسائل و مشکلات روانی است.
راستش دلیل این حرفم رو نمیدونم اما حس میکنم روز به روز آدمهایی با مشکلات عدیده روانی و عصبی دارن تو جامعه زیاد میشن و این خیلی بده!
شاد باشید...در پناه خدا.
یاحق.

کمالی جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ق.ظ http://k786.parsiblog.com

شهادت جانسوز رئیس مکتب تشیع ، بنیان گذار فقه جعفری ، صادق آل طاها ، امام جعفر صادق علیه السلام را به پیشگاه امام عصر عج الله تعالی فرجه شریف ، شیعیان و دوست داران اهل بیت علیهم السلام و شما برادر بزرگوار تسلیت و تعزیت عرض می کنم

اردشیر جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ http://ardeshiri.blogfa.com

سلامی دیگر ...
سالروز شهادت امام صادق (ع)را به شما دوست گرامی تسلیت عرض میکنم

داستانهایی از ... شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.aminstory.blogfa.com

سلام برادر
زنده باشی با ای گزارش خبری تون.
عجب آشفته بازاری است. توی قم و کسی بتونه از این ادعا ها بکنه که ...
عزیزمی با نوشته خرید کودکانه به روز شده ام. خوشحال می شوم از حظورتان
خدا نگهدار

اکبر یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:00 ق.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام
شرمنده که اینبار یک کمی دیر بروز شدمبا مطلب:
روایت است که هر کسی حمد را بخواند و بر آب بدمد امکان ندارد که مریض شفا نگیرد .
خوب حالا اینجور که نمی شود هر کسی با دهان آلوده قرآن را بخواند و بخواهد بگوید
که بر آب می دمم و چرا مریض شفا پیدا نکرد ؟ به تعبیر آقا در الهی نامه:::

( انگشتر سلیمانیم داده ای انگشت سلیمانی هم بده ) .

سید فرهاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://pakmardan.blogfa.com

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
با سلام وخسته نباشید .این اولین بار که افتخار آشنائی با وبلاگ شما را پیدا کردم .مطلب شمارا خواندم وبسیار جالب بود.با اجازه عزیزان وسروران خواستم اشاره ای در مورد شخصی که خود را نایب امام زمان ع نامیده به آن اشاره بنمایم.
اگر این بخنده خدا دلشان به این خوش است که نایب امام زمان بشوند .باشه چه اشکالی داره ایشونم بشه .حالا دلشون به این چیز خوش .چرا دلشو سرد میکنیم؟
از دید من این بستگی به ایمان اشخاص داره که نباید فریب کسی را در این گونه مسائل بخورند .تحت تاثسر این گونه حرفهای ساده قرار بگیرند.
از درگاه ایزد منان آرزو میکنم همه مارا به راه راست هدایت بفرماید.
جانم فدایت یا زهرای مظلوم

سید فرهاد یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 07:37 ب.ظ http://pakmardan.blogfa.com

یا مهدی (عج) مددی
ای امانت دار کوثر کی تو می‏آیی ز در؟

وی وصی آل حیدر کی تو می‏آیی ز در

مصحف زهراست نزدت، تیغ‏حیدر همچنین

وارث بابا و مادر کی تو می‏آیی ز در

چشم امید تمام انبیاء و اولیاء

بر ظهور تست آخر کی تو می‏آیی ز در

هستی از هست‏تو هستی‏یافت ای هست‏خدا

وی همه هست پیمبر کی تو می‏آیی ز در

دیدگان اشکبار شیعیان می‏خواندت

کای به عالم میرو رهبر کی تو می‏آیی ز در

هر سحر گوید مؤذن با نوای تازه‏ای

مجری احکام داور کی تو می‏آیی ز در

کربلا، مکّه، مدینه، کاظمین، مشهد، نجف

سامرا، گویند یکسر کی تو می‏آیی ز در

روشنی بخش قلوب مؤمنین و مؤمنات

منجی دلهای مضطر کی تو می‏آیی ز در؟

هامون یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ http://miracles.blogfa.com

به نام رب العالمین
سلام دوست گرامی
من خودم پارسال تو پارک بودم با بابا بزرگم بعد این بابا بزرگم کما بیش چهرش داد می زنه که مذهبیه بعد یه آقایی با کت و شلوار مخملی سیاه یه جوارایی مثل تیپ هنرمندانه امروزی اومد سمت بابا بزرگم گفت سلام حاج آقا بعد با بابا بزرگم رو بوسی کرد بعد گفت از مشهد اومده و از یاران سپاه سیاه پوش امام زمانه !!!
بعد ما اومدیم به 110 زنگ زدیم گفتیم یه همچین موردی تو پارکه ولی 110 اقدامی براش نکرد . الان خدا رو شکر دیگه تو پارک محلمون آفتابی نمی شه .
راستی درخواست تبادل لینک دارم
در پناه رب العالمین

آتش دل دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:45 ق.ظ http://fateme-yase-ali.blogfa.com

سلام.
وبلاگ بسیار جامع و زیبایی دارین .بهتون تبریک میگم. اجرتون با امام حسین (ع)
هر دری بسته شود جزدر پرفیض حسین
کین در خانه عشق است که باز است هنوز...
وقت کردین به ما هم سر بزنین.خوشحال میشم.
یا علی

پسر غریب دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://badboy22.blogsky.com

سلام
من هم در همین زمینه مطلبی با عنوان ؛ یا امامان زمان ادرکنی نوشتم وقت کردی بخون.

شهرام سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:55 ب.ظ

در پی درگذشت عالم ربانی و فقیه عالی مقام آیت الله آقای حاج میرزا جواد آقای تبریزی حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر فرمودند.
متن پیام به این شرح است: قسمتی از پیام رهبر
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
با تأسف و تأثر فراوان اطلاع یافتیم که عالم ربانی و فقیه عالی مقام آیت الله آقای حاج میرزا جواد آقای تبریزی رحمه الله علیه دار فانی را وداع گفته و حوزه های علمیه را سوگوار ساخته است

تنــهاتـرین تنــهایـان چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ق.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
سلام همراه مهربون
توی این مدت که نبودم دلم واستون خیلی تنگ شده بود
بالاخره پس از یک ماه انتظار بروز شدیم و چشم به راه اومدنت
منتها این دفعه تصمیم گرفتم زود به زود آپدیت کنم
یادتون نره که به کلبه تنهایی من هر از چند روزی سر بزنی
منتـظر همراهی سبز شما هستم
۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰
______امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

نرجس چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:59 ق.ظ http://www.narjes65.blogfa.com

×××اَلسَّلامُ عَلَیْک ِ یابِنْتَ موُسَى بْن ِ جَعْفَر ، سلام بر تو اى دختر موسى بن جعفر ×××
ولادت باسعادت کوثر همیشه جاری کویر قم، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها را خدمت شما و همه ی محبان اهل بیت تبریک می گویم.
با کرا مات المعصومیه :مرحوم آیت الله العظمى حاج سید صدر الدین ره فرمودند: بعد از مرحوم آیت الله العظمى حائرى (ره) مدتى من زمام امور حوزه را به دست گرفتم و شهریه طلاب راعهده دار بودم، تا این که یک ماه وجهى نرسید، مجبور شدیم قرض کنیم و شهریه را بدهیم، و ماه دوم هم به همین طریق، ولى ماه سوم دیگر جرأت نکردیم قرض کنیم.......................
........................................................................
به روز هست تشرف بیا رید به ما افتخار بدهید
یا علی

مرکز فرهنگی شهید آوینی چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.avini222.persianblog.com

چرا نمى‏آیى مگر چقدر فرصت دارم که زندگى کنم؟ مگر چقدر فرصت دارم در انتظارت بمانم؟ دست‏هایم خسته است مى‏ترسم ... مى‏ترسم وقتى بیایى که من آنقدر به پوچى رسیده باشم که به نداى رهایى‏ات لبیک نگویم . مى‏ترسم وقتى بیایى که آمدنت را حس نکنم و اینگونه باورت نداشته باشم .

نه! من دلم مى‏خواهد تو وقتى بیایى که هنوز چشم‏هایم عاشقانه پنجره را مى‏پاید .

این وجه الله

محمدجواد چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:58 ب.ظ http://chaaleshha.mihanblog.com/

سلام
لینک مطلب قبلیتون تو لینکدونی منه
یا حق

ساحل افتاده پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:40 ب.ظ http://sahel-oftadeh.blogsky.com

سلام
ولادت حضرت معصومه مبارک
به روزم:
من و آل یاسین
التماس دعا

گفتمان و اندیشه پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:01 ب.ظ http://marysheet.mihanblog.com

دوست وبلاگنویس اندیشمندم سلام
وبلاگ گفتمان و اندیشه به روز شد از این رو همچون همیشه منتظر حضور مهربان و گرم و پر بار و صمیمی شما هستم.
منتظرم و خدانگهدار دوست من

شهاب پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ http://shahab29inch.persianblog.com

به روز نمی کنین؟ ما گفتیم ته دیر به دیر به روز کردن ایم...بابا دستخوش...

نفیسه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ http://gedayane-fateme.blogfa.com/

سلام.ببخشید دیر اومدم.
ممنون از حضورت.
آدمهای وهمی و متخیل و مریدهای ساده و زود باور زیادن.از علائم ظهور امام زمان ادعای مهدویته.ان شالله خود آقا با اومدنشون مشت محکمی به دهان این آدما می زنن.

زهرا قدیانی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 06:48 ب.ظ http://2nyaye3khahar.blogfa.com

سلام

با " این بسیج فرهاد کُش " آپم.



اکبر یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 01:41 ب.ظ http://ostad-samadi.blogfa.com

با سلام
با یک سوال عرفانی در خدمتیم
اللهم عجل لولیک الفرج
تعجیل در فرجش صلوات[گل][گل][گل][لبخند]

نرگس دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ق.ظ http://narjes65.blogfa.com/

با یک خاطره شنیدنی از آیت‌الله تبریزی به روزم تشریف بیارید خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد