یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

یادداشتهای طلبه‌ی امروزی

حرفها و صحبتهای یک طلبه‌ی نسل نو

فرصت انتخاب!

              سلام عرض می کنم خدمت همه ی عزیزان و عذر خواهی می کنم بابت تاخیرم( البته تاخیر که چه عرض کنم؟! یه غیبت طولانی سی و چند روزه )!!!

              با عجله به سفری رفتم که وظیفه بود و به هیچ وجه نمی تونستم از اون شونه خالی کنم.وظیفه ای که حضور و تحصیل در حوزه ی علمیه برام به ارمغان آورده بود...! 

              بعد از ایفای وظیفه به شهر مقدس قم برگشتم اما ....بگذریم به هر حال بعد از چند هفته دوری از آلونک دنیای مجازی ام الان دوباره اینجام.... در این آلونک... در حالی که این جمله ها رو با خودم زمزمه می کنم:   

                    

                      (( تولد،آمدنیست نا اختیارانه ‍؛

 

                        مرگ ، رفتنیست ناچارانه؛

 

                        و در این میان ، زندگی ، فرصتی است برای انتخاب.

 

                        پس، باید کوشید تا بهترین انتخاب را داشت!)).